gOmniTracker Cellular

Skärmdump av ansökan:
gOmniTracker Cellular
Information om ansökan:
Version: 1.0.0
Ladda upp dagen: 10 May 11
Utvecklare:
Licens: Gratis
Popularitet: 382
Storlek: 518 Kb

Rating: 1.6/5 (Total Votes: 10)

gOmniTracker Cellular - Wonder där var din tonåring tillbringa tid i går kväll? eller när gjorde de lämnar skolan, hemma eller tennis praxis? Eller kanske dess farmor du är orolig om hon kom hem från parken ännu? gOmniTracker kan svara på dessa frågor, och mer, direkt från din mobiltelefon. gOmniTracker är en platsbaserade tjänsten (LBS) som gör att din mobila enhet för att hålla koll på de familjemedlemmar, vänner, eller lag, medan du är på språng, eller från skrivbordet. Den lokaliserar dina enheter på kartan och visar platshistorik av dina enheter för någon tidsram för ditt val. gOmniTracker meddelar dig via e-post eller SMS, när en enhet in i eller lämnar ett visst område (aka geofence), eller korsa gränsen för en röd zon. Den tillåter dig att konfigurera din tonåring enheten larm dig när han / hon är över fortkörning på hög sätt.

gOmniTracker kan märka dina favoritplatser, och hjälper dig att hitta vägen tillbaka. Det ger mångsidig sökfunktionalitet av gemensamma och gatuadresser, företag, samt fördefinierade kategorier. Det kan också hitta riktningar i förhållande till din nuvarande eller annan plats. gOmniTracker finns på de flesta mobila plattformar, gemensamma språk, och språk. Du måste registrera med gOmniTracker att få ett konto, och registrering är lätt rätt fom din mobila enhet. När du har fått ett konto kan du använda den för alla enheter som du behöver för att övervaka. Du kan också registrera sig med gOmniTracker webbplats.

Egenskaper

        
  • Gör att du kan spåra en enhet i realtid från din mobila enhet, eller från skrivbordet.

  •     
  • Ger realtidstrafik och väderprognos i närheten av vilken plats som helst.

  •     
  • Varnar via e-post, SMS, eller både när en enhet över zongräns eller nå hastighetsgräns.

  •     
  • lokaliserar stulna, förlorade eller borttappade enheter (inom batteritid).

  •     
  • Gör att du kan styra enheten spåra beteende från din mobila enhet, genom att ändra uppdateringsfrekvenser, och platsuppdateringar.

  •     
  • Alla övervakade enheter kan övervakas och visas på antingen kartan eller i tabellform former. Varje enhet identifieras med sin symbol på kartan, och platsen är uppdateras enligt de föredragna inställningar.

  •     
  • Gör att du kan visa platsen historia händelser för en viss enhet under en viss period. Varje händelse visar tid, datum, enhetens namn, hastighet, riktning, latitud, longitud, höjd, och adress.

  •     
  • Ger med snabb sökning kapacitet för närmaste sjukhus, 24-hr apotek, biografer, eller bilfirma.
  • Gör att du kan få vägbeskrivningar på kartan med hjälp av peka-och-skjuta-metoden, eller med hjälp av traditionella inmatning av källa och destination. Du kan också begära riktning med hjälp av fulltext specificerar från / till av karta centrum, enhet, favoritplats, zon centrum, eller angiven adress.

gOmniTracker ger svar för fler frågor: Var är min sons telefon just nu? Hur kan jag komma tillbaka till min bil på en parkeringsplats, eller till mitt hotell i denna nya stad? När och där min son var snabba med sin nya bil?

Denna version av gOmniTracker använder cell-id för att lokalisera en enhet. Den använder ingen GPS, och kräver den senaste firmware, och Java-version på enheterna.

Windows Mobile-versionen kräver både Microsoft .Net CF 3,5 och SQ. Server Compact 3.5 som du kan ladda ner från gOmniTracker webbplats

Liknande program

Home Secure
Home Secure

18 Dec 10

FindMe v1.4.6
FindMe v1.4.6

2 Jan 13

spyphone
spyphone

19 May 11

Kommentarer till gOmniTracker Cellular

Kommentarer hittades inte
Kommentar
Slå på bilder!